Goede start!

19 oktober 2014 - Lembongan, Indonesië

Dag 0 - 3 (15 - 18 okt): Na maanden wachten was het zover, de reis kon beginnen! Eenmaal aangekomen op Bali was het meteen spannend: de taxi, waar we al veel te veel voor betaald hadden, zette ons bij het verkeerde hotel af. We moesten dus meteen lopen en de weg zoeken naar het hotel, dus de backpacks kwamen meteen van pas! Maar we waren gelukkig wel in één keer goed gelopen! In het erg drukke en toeristische Kuta konden we gelukkig wel relaxen in het zwembad bij ons hotel.

Dag 3 - 5 (18 - 20 okt): Na 2 nachten gingen we met de snelle boot naar Nusa Lembongan, een klein eilandje bij Bali. Het is er erg rustig en heeft nog niet te lijden onder het massatoerisme. Het eilandje heeft schitterende plekjes, maar je moet wel weten waar je moet zoeken. We hebben met een scooter het hele eiland rond gereden naar prachtige plekjes, waaronder de Blue lagoon, Mahana point, Mushroom beach, Dreambeach en Devil's Tear. Het laatste is een inham van de zee in de rotsen, waar de zee met zo een kracht in stroomt, dat de rotsen het water als het ware weer uitspugen; heel indrukwekkend!

Dag 5 - ....: Op naar de Gili Eilanden!