Koh Phangan, Koh Tao en Bangkok! Het einde:'(

14 januari 2015 - Bangkok, Thailand

Na 8 reisverhalen wordt dit ons laatste verslag. Het is echt ongelofelijk hoe snel de tijd gegaan is! Hier kunnen jullie onze laatste belevenissen lezen.

Dag 82 - 85 (5 - 8 jan): Met bus en boot zijn we naar Koh Phangan gereisd. Op Koh Phangan was het helaas niet zo mooi weer als we gehoopt hadden. Het regenseizoen is daar nog maar net afgelopen en daar hadden we nog wat regen van. De eerste dag hebben we toch van een beetje zon kunnen genieten aan het strand. De tweede dag hebben we weer een scooter gehuurd en hebben we het eiland een beetje verkend.

Dag 85 - 90 (8 - 13 jan): Met dezelfde boot zijn we naar Koh Tao gevaren. Daar hebben we een kano gehuurd en zijn we naar een klein eilandje gevaren. Door de stroming gaf dit wel wat moeite, maar als een goed team hebben we het volbracht! En gelukkig waren we net voor de hoosbui binnen, die (zoals vaak gezegd) niet 1 uur maar de hele middag/avond duurde. Op 10 januari zijn we als verassing voor Nick zijn verjaardag naar een mooi resort gegaan, met onder andere een bad op het balkon, een infinity pool en een prachtig uitzicht!
Koh Tao is een van de mooiste plekken om te duiken in Thailand, dus Nick heeft dat even uitgetest! Er waren heel veel mooie vissen en koraal te zien en hij is tot 9 meter diep gekomen.

Dag 90 - 92 (13 - 15 jan): Helaas het eind is in zicht. Daarom zijn we weer terug in Bangkok en deze keer wel het echte eindpunt. Maar om nog even lekker te relaxen voor we weer lang terug naar huis vliegen, hebben we voor de laatste 2 nachten een luxe hotel. We zitten op de 30e verdieping en hebben uitzicht over heel de stad.
Morgenochtend om 6 uur 's ochtends nog even genieten van het enorme ontbijtbuffet en dan is het om 10 uur 's ochtends (lokale tijd) tijd om in het vliegveld te stappen!

Wij hebben echt onbeschrijfelijk genoten van onze reis! Ik hoop dat we jullie een indruk hebben kunnen geven van de mooie plaatsen die we bezocht hebben!
Tot heel snel!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annelotte:
    14 januari 2015
    Leuke verhalen! Kan me voorstellen dat jullie niet terug willen... Goede terugreis en geniet nog even!
  2. Pieter:
    14 januari 2015
    Onbeschrijvelijk genieten kent geen tijd!!
    Een heel goede reis terug en tot morgenavond.
    Geniet nog effe van t uitzicht en de Bonte avond!!
  3. Trudy:
    14 januari 2015
    ontzettend gaaf dat jullie dit gedaan hebben! Slaap lekker en een hele goede thuisreis
  4. Oma en Opa Apswoude:
    14 januari 2015
    Het is mooi geweest voor jullie natuurlijk maar wij hebben stiekum mee genoten op jullie kosten.Lekker avonturen meegenieten op de bank thuis. Tot ziens . Groeten Oma en Opa Apswoude.