Gili Air

24 oktober 2014 - Gili Air, Indonesië

Dag 5 - 10 (20 - 25 okt): We vervolgden onze reis naar de Gili Eilanden. Op het laatste moment besloten we naar Gili Air ipv Gili Trawangan te gaan, wat een erg goede beslissing was. Het vinden van een slaapplaats was deze keer wat lastiger, maar uiteindelijk kwamen we op een prachtige plek uit! Ons huisje lag 20 meter van het strand en we ontbeten 's ochtends in een hutje met uitzicht op zee.
In eerste instantie zouden we twee nachten blijven, maar het was hier zo fantastisch dat we dit hebben verlengd naar vijf nachten!
We hebben vooral veel gechilld, waar dit eiland voor gemaakt lijkt te zijn. Zelfs de barjongens chillen de hele dag en Nick deed lekker met ze mee. Maar we hebben ook wat ondernomen! Twee dagen hebben we een fiets gehuurd en zijn we het hele eiland rond gefietst. Ook hebben we een snorkeltour gedaan en op vier plekken rond de Gili Eilanden gesnorkeld, waarbij we twee zeeschildpadden, veel vissen en koraal hebben gezien!
Een hoogtepunt was de bbq die de barjongens speciaal voor ons en nog twee andere gezellige Nederlandse meiden hadden bereid. Nick heeft zelfs geholpen met het plukken van de kip!

Dag 10 - ... (25 - ... okt): Terug naar Bali, eerste stop: Canggu.

1. Opa en oma heemskerk:
    24 oktober 2014
    Fijn dat jullie zo veel zien en mee maken ,hier gaat alles zijn gangetje het regent veel en het heeft veel . Oma en opa vinden het heel fijn dat wij zulke goede berichten van jullie krijgen veel liefs en de volgende bericht.
  2. Wilfred:
    24 oktober 2014
    Nou dat ziet er allemaal goed uit! dan doen jullie goed hoor, lekker langer blijven waar het leuk is! geen haast...dus pluk de kip, euh bedoel de dag...
  3. Pieter:
    24 oktober 2014
    Het ziet er allemaal waanzinng gaaf uit zeg!! ...en gezellig ook vooral. En zo zie je maar Nick dat de "kippen-cursus" van Boer Gerrit toch nog handig is geweest. Groetjes van P. enV.
  4. Caroline:
    24 oktober 2014
    Zo hoort het als je vakantie hebt, lekker doen waar je zin in hebt, blijven hangen waar je het naar je zin hebt en genieten van al het moois dat je tegenkomt. Blijf dit vooral doen de komende tijd! xxx
  5. Karin:
    31 oktober 2014
    Hey Charlotte en Nick,
    Smaakt, behalve de kip, de Indonisische keuken goed? Wilfred wil graag weten of jullie je al in een hete peper hebben verslikt, haha?? Hier is de herfst ingetreden, de eerste storm al voor de kiezen gehad en de klok een uur teruggezet… grrr. Have fun.
    Groet Karin en Wilfred xxx